Music =)

Hej :)
Idag har varit en rätt lugn dag
Fick en skiva av mamma och pappa som egentligen skulle kommit i torsdags men den kom idag

bildkälla: http://airplaydirect.com/music/AndreasSandlund/

Han är jätte duktig på att sjunga och hans musik är lite annars än annan typisk kristen musik vilket är lite roligt, man blir inte less på den innan man börjat lyssna :P

Annars har jag varit hos Carro idag :) trevligt trevligt , käkade lite fika och fick pengar till en till skiva vilket är super bra eftersom jag tänkt försöka inhandla lite kristen musik. har lite dåligt med den varan just nu, är så less på alla jag har hemma och de e lite jobbigt att sitta och leta på youtube hela tiden.

Nu ska lyssna lite på bibeln och sen sova lite innan det är dags att gå upp till skolan igen

Här är en grymt bra sida där man kan lyssna på bibeln om man tycker de e skönare att lyssna än att läsa. Har använt den flitigt på kvällarna och många gånger lyssnat på nån bibelbok tills jag somnat :)

Ha de så bra

Gvd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0