Lite impulsiv är jag iaf :D

Någon som ser nått nytt på bilden?
jajamensan helt rätt :) jag har tagit ett till hål i örat :D
Fick en impuls att jag skulle göra de idag. Så jag gick in på lite olika frisörer och hörde mej för. Men de flesta sa att jag var tvungen att beställa tid eller så tog de inte ens hål.
Först var jag ganska oseriös med tanken, men sen kom ja in till en tjej som kunde ta de på en gång, så efter att jag frågat lite frågor och hon skrämt upp mej rejält tog jag hålet :D
150 kr kostade de, helt klart värt. Har inte haft ont än, gjorde inte alls ont när jag tog hålet heller, vilket var en lättnad, men de ska ju tydligen börja göra ont nu.. så vi får väl se vad som händer :S
Har jobbat en sväng idag oxå, var dock helt slut efter den jobbigaste idrottslektionen jag haft i mitt liv, och jag överdriver inte! Mådde illa, hade blodsmak och var yr efteråt.. inte så bra med hjärtsjukdommen men.. Kändes riktigt bra efteråt.
Annars blir de House för min del nu
Vi hörs :)

Kommentarer
Postat av: elenah

haha impulsiva Nina ^^

2009-10-21 @ 10:31:07
URL: http://cadere.blogg.se/
Postat av: sara

avsome nina,, du gjorde du det! :D:D

det va fiin! ^^

2009-10-21 @ 11:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0