It's october again..

Hey :)
Jag är lycklig! jag har fått en 1.20 säng! hur härligt som helst, som vanligt när jag får nån ny grej i rummet blev de värsta städningen. satte upp lite tavlor och så, men som vanligt oxå så var de slut på batteri på kameran när jag skulle ta kort på de, typiskt :(, men de vart snyggt iaf :}

Nu hade jag tänkt försöka plugga lite körkortsteori, booring men lika bra att börja i tid.
Har tittat lite på att bli fadder oxå. Känns som jag köper en massa onödiga saker men gör ja aldrig nått som är bra för andra me mina pengar, så nu funderar jag på om de kanske blir ett litet fadder barn :) Skulle faktiskt vara rätt kul och kännas som man iaf gjorde lite. Har tänkt på de ett tag men började tänka på de seriöst när ja låg där i min 1.20 säng :P



Förlåt för att jag inte fixar min egen design men jag har inte hittat nån bild som jag vill ha som passar. Men jag vet iaf ungefär hur jag vill att de ska se ut. :)

Kommentarer
Postat av: Mirjam Nilsson

ofta du har fått en ny säng? ;o

2009-10-14 @ 12:32:55
URL: http://sweeett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0