Dream it - Earn it - Live it

Helo people!!

Nu har jag äntligen sett FAME!  Sååå härlig!
Som vanligt blev jag sjukt inspererad precis som jag blir av alla såna där filmer.
Filmen kändes lite stressad eftersom den visade 4 år på 1h 40min men fortfarande helt klart värd att se!

De jobbiga är att jag inte bara blev inspererad till att sjunga eller inspererad till att spela piano eller dansa utan allt på en gång!

Önskar att jag visste lite mer vas jag vill satsa på. Jag äääälskar att var på scen! men jag vet inte vad jag vill göra på den, har lixom inte funderat ut de än. Kanske vill jag hälst sjunga?

Men då är ju grejen att man helst ska ha ett ganska stort mått medfödd talang, vilket jag inte har. Visst är jag lite musikalisk så pass att jag kan hålla toner och hitta lite stämmor, trycka på tangenter och få fram en mindre komplicerad melodi, ta mej från en sida av scenen till en annan utan att gå alldeles stelt till musiken, men nån speciell gåva som jag verkligen skulle kunna göra nånting av har jag inte, men så sjukt underbart de hade varit.

Fick en sån enorm kick när jag fick sjunga solo i fredags, så sjukt kul de var!
Men hur vet man om det är värt att satsa på? hur vet man hur man ska satsa, vad man ska prioritera, vad man ska satsa på?!

Who am I and what do I want?
I dont know, you dont know
nobody know, still everybody has to!


Ghhhaaa är så sjukt rastlös...! Ge men en stooor scen, en stark vilja och en gigantisk talang!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0