Ma Day

Då var man plötsligt 17 då :) Ett år kvar tills friheten är här enligt lag :D
Åhh.. älskar att fylla år, jag blir som ett barn xP Fast de bästa med att fylla år är faktiskt dagen innan har jag kommit fram till :)
Dagen började me frukost på sängen och presenter.
sen vare skola som gällde, efter skolan träffade jag Jossan och Julia som hade varit jätte gulliga och gjort iordning fika för att fira, och så hakade några andra från dans oxå på, jätte kul att umgås lite me dom igen. Kommer lite kort senare, har inte hunnit lägga in några ännu.
När jag kom hem fick jag hämta ett paket från Danne, tack så mycket :]
Sen blev de tacokyckling med tårta till efterätt mums :}
Lite senare for jag och pappa och hämtade alex (jag körde (A) ) som varit hos min kompis lillebror. Så då fick jag träffa henne oxå :D Trevligt trevligt.
När jag sen kom hem for jag och Hanna ut och sprang, och vi sprang riktigt långt faktiskt, ändå var vi typ inte trötta, sjukt härligt!
Sprang aldrig hem utan for direkt till gitarrlektionen som inte gick så jätte bra.. men jag fattade iaf i huvudet vad som skulle göras, sen får jag väl försöka hitta nått sätt som gör att händerna förstår hur dom ska göra oxå..
När jag sen skulle hem träffade jag på Josef och snackade med han lite oxå :)

Oj, jag har hunnit göra en hel del :P
Imorgon börjar jag kl 13.00 men jag ska ändå in så jag kommer till stan 10.00 eftersom jag behöver köpa lite presenter till lite olika som fyller år/ fyllt år :/ :P


Det här året har nog varit ett av de jobbigaste i mitt liv och jag hoppas att detta år kan bli nått helt annat.
Gud jag ber dej att du fyller det med glädje och vishet och att du är med mig varje steg jag tar.
Hjälp mej att vara den jag är, precis som du gjort mej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0