Vem släckte ljuset?

En dag i skolan och jag är redan så less!
Jag fattar inte hur jag ska palla va här i två år till!
Jag är sååå less på skola, känns som att man är på bristningsgränsen heeela tiden.
Är galet less på små företagande oxå!
Hatar de! först var de jätte kul, man kunde göra vad som helst och de verkade verkligen så kul.
Men det är ganska mycket som ska klicka för att de ska kunna vara roligt.
För mej klickar de ingen stans :( Jag vill bara sluta!
På fredag så sätter jag igång med historian oxå, och är de inte en bra lärare som kommer med bra uppgifter och inte gör allt för stor grej av de så kan de faktiskt bli intressant, är de inte så kommer jag att bli djup deprimerad !
-
Btw, har jag inte blivit ganska duktig på att lägga ut bilder på sista tiden? :D
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0