Tacopaj

Tacopaj
Idag har jag varit duktig, jag har fixat lite läxor (inte alla, men några) och skapat ett konto till företaget.
Gjorde en Tacopaj oxå, den vart riktigt god faktiskt,
första gången jag gjort det :D
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, ska ha gitarr lektion iaf och sen får vi väl se vad som händer, antagligen blir de bara lite chill :)
Funderar lite på att göra om lite i rummet, skulle behöva nånstans att sitta när jag ska sitta vid dator. Sitter alltid i sängen och ligger i alla möjliga ställningar och former, kan inte vara så bra för ryggen.
Har ett skrivbord men de har jag ju andra grejer på ju, plus att jag inte har någon bra stol.
Får väl lov att fixa de.. inte så smart att förstöra ryggen redan nu bara för att jag är lite lat.
Så extremt störande att texterna inte kan delas upp i stycken längre, blir ju så fult och jobbigt att läsa :( Dåligt!
Nu ska jag lyssna på toves sång som hon spelat in för att hedra de som dog i bilolyckan.
-
Bilden och receptet hittar du här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0