Jobba - inte så bra

Pust..
Idag har jag jobbat på värdshuset - julbord, och snacka om julbord sen! Ett stort bord bestående av fyra bord och ett bord till med mat, tre bord med gosaker och en "miniglassbar" typ och så var de ju bröd och lite annat, hemska saker så mycket mat.. De är såna gånger man  får dåligt samvete över att bo i Sverige.
Gick dock inte så bra att jobba, gjorde massa små missar hela tiden, en fet miss lyckades jag oxå med.
Skulle servera gästerna julmust och lyckades tappa tre flaskor med dricka i golvet. två av gästerna blev nerstänkta.. jippie, de värsta var att jag visste vilka människorna var som satt vid bordet :( inte kul alltså :P men jag kan iaf uppmuntra mej själv med att det faktiskt är första gången jag tappat något på gästerna :P Tack och lov skrattade bara bossen och sa "äntligen" :P så de var ju skönt ^^
Jaja, fick gå hem tidigare iaf eftersom jag fortfarande är lite sjuk, var inte så populärt, men jag kan inte hjälpa att jag inte är riktigt frisk ännu.
Nu är jag iaf hemma och skönt är de ikväll blir de en riktigt lugn slappna av kväll..
Go kväll & God bless
// Nina

Kommentarer
Postat av: elenah

sv: hah jag vet! det vore verkligen ngt!

tack :) <3

2009-11-29 @ 18:53:07
URL: http://cadere.blogg.se/
Postat av: elenah

hoppas du blir ordentligt frisk snart :)

2009-11-29 @ 23:16:22
URL: http://cadere.blogg.se/
Postat av: Gile

hahah Fad är shönast! :D

du är sjukt duktig iaf hela tiden, så nån gång måste man misslykas ju ;)

2009-11-30 @ 10:14:30
URL: http://gilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0