Fjärde dagen hemma

Hey
Still home.. men jag tror att jag håller på att bli frisk nu, börjar kännas mycket bättre.
Så i helgen kommer Jenny de blir kul, fast vet dock inte hur mycket jag hinner träffa henne eftersom jag lovat att jag skulle jobba den helgen.. :S men vi får se om jag ska jobba eftersom jag fortfarande är lite sjuk. och på lördagen var de också tänkt att de ska bli julstädning i hela huset och allt julpynt ska fram. Roligt roligt.
Idag är första dagen som jag börjat lyssna på julsånger inför den här julen.
Har lite planer på att få de lite julfint här på bloggen oxå.. men vi får väl se hur de blir med det.
Tänker på dej Sara, hoppas allt blir bra. Kram
God bless
// Nina

Kommentarer
Postat av: elenah

va fin bloggen blev! :)

2009-11-26 @ 22:00:33
URL: http://cadere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0