Feels Like Yesterday

Go morgon
Låg och kollade igenom mina gamla dagböcker igår.
Oj va kul de var, massor av minnen som bara regnar ner över en :D
De var därför jag började skriva dagbok, för att jag skulle kunna minnas.
Nu skriver jag dagbok, men mest för att jag ska få "prata" av mej med någon som inte blir less på att höra mitt tjat hela tiden och som alltid orkar lyssna även om jag säger samma sak.
Tyvärr blir dagboken inte lika intressant att läsa då, men lite minnen kommer de ju att finnas i den :)
Idag är de skola som gäller till kl halv 4, sen skulle jag egentligen vilja fara till stan och köpa lite julklappar, men jag vet inte vad jag ska köpa till alla än, så jag måste bestämma de först.
Ikväll blire PK och sen vet jag inte
Nu ska jag ha SmåFöretagande.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0