Heela helgen

Tjena tjena
Fick just reda på att jag är ledig i morgon
Skulle bara kolla schemat vilken tid vi började för att vara säker på att jag inte glömt bort tiderna under lovet lr att de inte blivit några ändringar och tada måndagen var vit. Hade helt missat att vi var lediga, så de va inget dåligt glädjebesked :D:D:D
Så nu har jag ju tid att uppdatera här om va som hänt de senaste dagarna vilket jag erkänner att jag varit extremt dålig på att göra så:
Torsdag:

Ja, torsdagen hade vi ju en lite girlsnight.
De va bubbelbad, bastu och ansiktsmasker
sen som pricken på I:et såg vi en underbart romantisk komedi:
The proposal
"https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/639547/images/2009/tjejkvll-005_59355155_thumb.jpg" alt="" />

Fredag:

Jadu, här hände inte så mycket. Jobbade på ungdomslokalen, nu även kallad: Källa(r)n
Ganska coolt, lr! :P
Efter jag hjälpt till där ett tag gick jag till värdshuset och jobbade, först tacokväll och efter de kom bandet "cash is king" dit, rätt mycket folk som kom och rätt mycket sprit som gick åt, men de gick riktigt bra att jobba :)

Lördag:
Ja, lördagen blev ju som en söndag, så de var möte kl 11 och sen var de församlingsdag. så vi åt lunch på prästgården och hade lite roliga aktiviteter med drama och samtals övningar, jätte kul :D
På kvällen blev de BiO eftersom danneman kom till stan :D riktigt kul, vi kollade på "trubbel i paradiset"
När vi sett filmen gick vi till max och satt och chillade lite.
Sen bar de hemåt och stupa i säng

Söndag:

Ingen kyrka för ovanlighetens skull, så jag sov till halv 12 då Danne ringde och väckte mej, vilket var lika bra :P
Så han kom över efter en timma och ja, Mirjam och Danne for ut på en promenix och tog lite bilder
Här är resultaten, några riktigt bra:
Några bra
Några filminspirerade?
haha Iaf senare blev de en bio till den här gången "This is it"
Jag är inte värsta besatt av MJ men kändes ändå bra att se den. :)
Han var The King of Pop.
NU: KUDDE + TÄCKE = S O V A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0