All that guilt

Please put me back to bed!
Kan jag få börja om den här morgonen?
För de första så känns de som att jag inte sovit nånting i natt, fattar inte varför jag är så trött, men så är de
För de andra så har vi en svenska läxa som jag knappt tittat på som jag var tvungen att iaf läsa igenom i bussen när jag bara ville sova sova sova, när jag sen bytte buss i Vännäs gav jag upp och sov resten, gav inte så mycket resultat med de hjälpte för stunden iaf.
När jag sen kliver av bussen i umeå är de kallt och regnar och allt är bara grått, så jag skyndar mej till skolan för att få ta av mej den blöta jackan och slänga in den tunga väskan i skåpet. Jag kommer fram till skåpet och ungefär 7 sec efter de inser Nina att hon aldrig stoppat nyckel i väskan, nyckeln är hemma, så trevligt.
Bara för er information så skriver jag nu dehär inlägget för andra gången eftersom jag såklart lyckades radera allt jag skrivit.
Så här är jag nu blöt, kall, trött, hopplös och med en stark hemlängtan. Vilken underbar start!
So please just put me back to bed!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0