SuUuprise!!!

Okej nu ska jag berätta om bästa födelsedagskidnappningen ever!
Det började med att Gile for till Sara med moppen och bad henne följa med till nian för att hämta sin present.
Sara ville först inte eftersom gästerna skulle komma om en kvart (trodde hon, hihi) men efter lite övertalning så följer hon med Gile. Gile sätter på henne förklistrade solglasögon och säger att de blåser jätte mycket så hon måste ha på sig dom.
De kör runt en stund och stannar sedan utanför Carro, där stog min pappa och väntade på dom :D (när de skulle stanna rammlade de me moppen vilket inte var planerat men galet kul och väldigt effektfullt :P) Han går fram till dem och säger nått i stil med " De här är polisen, jag måte be er att följa med mej" Sara blir jätte rädd men följer snällt med Gile som varnar henne för att ta av sig glasögonen eftersom polisen kunde känna igen henne då. Gile är helt förtivlad i bilen och stackars Sara vet inte vad hon ska göra hon försöker trösta Gile och inte tänka allt för mycket på vad alla gäster ska säga när hon inte är hemma.
Pappa kör undertiden lite galet runt i bjurholm och kommer sen tillbaka till Carro. Gile leder ut henne ur bilen Sara: "va händer? vars är vi? jag lovar jag har inte tagit av glasögonen!" Gile: "kom sara vi måste gå."
Gile lämnade Sara mitt på carros gräsmatta. Sara frågade efter gile jätte länge tills hon tog av solglasögonen och..
"SUPRISE!!!!" Där var vi :D Sen vart de tårta och minipizza och lite lekar. Sen såg vi YESMAN
 Gile? var är du?

 Sara återhämtade sig från chocken

 och fick öppna paket :)


 Grattis!!!!!!

Hoppas att du kommer ihåg allt med glädje! Kram

Kommentarer
Postat av: Lydia

Haha va kul de lät!

2009-06-01 @ 16:12:39
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0