N

Hejsan :)
Idag har varit en prov dag. 2 stora prov. Matten gick så där kändes rätt ok faktiskt.
Men spanskan *skakar på huvudet* de gick inte bra alls! var en massa ord jag inte förstod :(
Imorgon ska jag iaf vara hemma. Kännde mej lite yr och illamående på skolan så jag ska ba ta de lugnt imorgon :)
har tagit en massa "sommarkort" men hittar inte kameran så jag kan inte lägga ut bilderna än, men de kommar :)

Ingen flytt som de ser ut nu iaf.. :( Jag som var så taggad, säg till om ni hittar ett drömhus för 9 pers om inte är allt för dyrt och som finns på ett bra ställe i sverige inte allt för högt upp i landet eller ensligt. :D

thats all for now, later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0