Wow vilken dag..

Heej allihopa :) kul att ni tittar in
Måste berätta om min dag.
Började lugnt, lite för lugnt vilket gjorde att jag vinkade åt bussen jag skulle åkt med på morgonen.
De gjorde att jag missade första lektionen som jag egentligen är ganska glad att jag missade eftersom
vi skulle snacka balettbetyg, jag vill inte veta vad jag fick :S :P
Nästa lektion var svenska. Då skulle vi oxå ha betygsnack.. men precis två före mej så hann min lärare inte prata med mej, så de var ju inte så värt de heller :P
happ så då var de ju bara att vänta på13.20 bussen då.. Tur som var så hade musiklärarna tränat ihop några låtar som de visade upp på caféscenen. Dom var jätte duktiga! Jag vill bli som dom när jag blir stor!
Precis innan jag skulle gå till bussen så fick jag va med på nån persons redovisning genom att var trummare.. haha helt oförberedd, hade ingen aning om vad männsikan skulle göra eller nått. De var bara att improvisera! hhahahah men de var kul :) Nog pratat om dagen.

På kvällen skulle vi alltså ha konsert. ojojoj först hade jag total panik över vilka kläder jag skulle ha. Hittade absolut nada! Så jag gick till genomrepet i tränigskläder typ. När jag kom dit var dom inte klara med ljudet så vi fick vänta en och en halvtimma innan vi kunde köra vårat.. Men under den tiden hittade jag kläder och fixade smink och hår.
På träningen gick de inge vidare alls och var ett litet bråk oxå precis innan vi skulle köra igång allt.. ojojoj drama drama drama..
Iaf konserten gick igång och det gick jätte bra :D:D:D:D Och de får jag nog bara tacka Gud för.. hade inte klarat de utan han..
Sen efter lite fick så köre True angle deras första konsert. Dom var jätte duktiga och de gick jätte bra för dom :D Hoppas vi får nöjet att dela scen med er fler gånger :)
Näru nu ska jag inte babla på nå mer.. troligen ingen som orkar läsa igenom dehär.. :P

Här kommer lite bilder från kvällen :)

Vårt band


En väääldigt nervös Filip


True Angle


Måste visa upp bjurholms enormt engagerade publik:



Thats all for now
Byee





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0