Godisfritt

Hejsan :)
Denna vecka ser jätte bra ut :D
Har städat husvagnen eftersom jag och några kompisar ska ut me den :D
Jätte taggad! ska bli skönt att komma iväg.
Sen när jag kommer hem så kommer jag att fara iväg igen nästan direkt och hälsa på min moster.
De ska börja renovera hennes hus för att kunna sälja de så de blir väl sista gången jag är på den platsen.
kommer att sakna de stället ändå, va så fint och fridfullt där. Men nästa ställer kommer säkert bli minst lika bra :)

Idag börjar mitt godisfria liv igen.. Denna gången gör jag de me pappa eftersom han är rädd att få gubbmage ;) hihi
Här kommer några bra alternativ som man kan äta istället för godis :)

> Äppel- och bananbitar med kanel (har hört att kanel ska hjälpa förbränning)
> Jordegubbar.. mums!
> Morötter och gurkstavar med dipp
> Naturgodis (fast de ä rätt dyrt)
> Mörkchockad är faktsikt inte dåligt ska tydligen innehålla massa mineraler :D
> Popcorn (poppa själv med olivolja så du undviker dåliga fetter)
> En annan sak jag läst att man kan göra är att skiva banan och doppa i kakao och in i frysen.

Cya Gvd


Kommentarer
Postat av: elenah

haha inte illa! :) du får passa på att ta mycket kort när du är där nu då!



du kan ju kika in på min blogg och ställa en fråga på min frågestund om du har tid? :)

2009-06-22 @ 15:39:37
URL: http://cadere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0