Rip :'(

Hejsan alla glada :D
Har ju varit borta hos min moster for dit för att komma bort från allt här, ta de lugnt, sola, rida barbacka, dega framför en film och äta massor av socker.
Istället var jag och mamma hemma hos henne och tapetserade medans min moster var hos vetrinären med hennes hund. De tror att han fått i sig råttgift.
Jag kom dit rätt tidigt så vi började med att äta frukost och ha lite catch up med vad som händer i våra liv.
Hon har ju blivit förlovad och allt! galet galet.. Iaf så har de köp ett hus så vi for och tittade på de me hundarna.
Efter det for vi in till Nordmaling och kollade på lite tapeter till hennes hus eftersom de behöver renoveras lite innan de kan säljas. I nordmaling hyrde vi en film och köpte lite gott och planerade en lugn skön kväll, men då bestämde mamma  sej för att ta fram sina storasysteregenskaper och hjälpa min moster med tapetseringen och eftersom min moster inte har tapetserat så mycket var hon mer än tacksam. Men de han knappt börja med tapetseringen innan hon ser att det är nått fel med hennes hund. Så de va ba in me han till vetrinären. Visade sig att han troligen fått i sej råttgift. Så hon var där borta med hunden och mamma tapetserade och jag hjälpte mamma så gott jag orkade.. Pricken dog senare nästa dag :'( Kommer sakna honom.. Men de kan inte jämföras med hur mycket min moster kommer att sakna honom...
Rip Pricken


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0