Min tid i DN1 Midgård (kommer mera senare :))

Eftersom jag inte kommer att stanna kvar i den här klassen så tänkte jag bara visa lite bilder om vad vi gjort tillsammans, kommer sakna er, har varit så kul att lära känna er alla
hoppas att ni kommer långt i er dansande framtid :)

Cheerleading tävling
(var dock inte med i laget men ändå (: )


Utomhus balett
(as svårt men kul med nått annorlunda)


En rast...
(tror bestämt ideen om Djurdansen kom till här..)


Äta på Mia's me Jossan efter att ha dansat jazz
(vi tränade inför en tävling som vi i slutet inte kunde vara med på för jag blev sjuk :P)


Ojojoj.. dessa oändliga mattelektioner..
(ingen kommentar)


Träning inför projektet
(jadu e var faktiskt kul än fast de kändes omöjligt att de skulle kunna bli någonting av de)


Men de blev de ju här står vår grupp redo att springa in på scen och ta publiken med storm
(vi hade heltklart några av de bästa scenerna i en helt oförstålig föreställning.. )


Dela julklappar :D
(paketet jag fick är det stora röda som står upp :D tack lydia)


Och dessa fika stunder!!
(har aldrig träffat människor som älskar fika så mycket!)


Hahha skrattar varje gång jag ser bilden! Detta är höstbollar bakade av några klasskompisar
(Som straff för, jag kommer inte ihåg vad, fick några killar i klassen i uppdrag att bjuda klassen på fika, killarna var inte så bra på att förbereda sitt bak så resultatet blev om jag minns rätt att de gjorde chockladbollar med kaffe som färgämne och andra ingridienser jag inte visste var möjliga!)


Vildmannen..
(tro mej, inte bara Jossan har gjort sådana hjälplösa miner vid ett bord på vildmannen..)


Denna bild berättar en av många vildmannen historier..
(vi satt vid matbordet och pratade som vanligt,
efter ett tag märker vi att en av oss blivit väligt tyst så vi undrar vad hon gör
"jag skriver bajs" svarar hon då helt lugnt. här är hennes mästerverk


Lekar
( vi var så duktiga på att leka ibörjan.. jämt hittade man klassen i en ring på golvet helt inne i en lek)


Svettit klasskort
(temat på vårt klasskort var svettiga dansare här har vi en av oss :P OBS!! det är bara vatten xP)


Vår första friluftsdag
(grilla korv)


Tack för att ni gjort mitt år till ett mycket minnesvärt :D
krAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaam

Kommentarer
Postat av: julen

Åh, kära DN1 och kära Nina =) Trevligt år vi har haft ändå!

2009-06-10 @ 17:01:09
Postat av: SI

2009-06-10 @ 17:50:56
Postat av: Josse

Jag hatar att du slutar :(

2009-06-10 @ 18:36:37
URL: http://breakaleg.blogg.se/
Postat av: Lydia

NINAAAAAAAAAAAAAA! Sluta, jag börjar nästan grina ju! Gud vilka minnen man har av året! Så roligt det är att kolla tillbaka på alla kort, kan inte göra annat än att skratta så flummiga som vi är xD Tusen miljoner miljarder kramar!

2009-06-11 @ 16:58:47
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: irma

gaah kommer sakna dig sjukt mycket :/

2009-06-11 @ 23:08:32
URL: http://favoritesweater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0