Livet från ljusa sidan :)

Första dagen på Värdshuset idag :D

Fy va nervös jag var ibörjan men nu känns de rikigt nice.
Min chef va så grymt skeptsik ibörjan, han sa senare att han aldrig trodde jag skulle göra de bra
men där dömde han lite för snabbt. innan slutet var han riktigt nöjd och ville att jag skulle komma tillbaka :D
Känns jätte bra att ha ett jobb som inte bara är i två vecker eller bara på sommaren.

Tack Gile för att du fixade in oss :D
När vi bad om jobb så nämde Gile att jag jobbat där förut, men utelämnade att de bara varit en prao på skolan en vecka. jag la till de lite tyst men jag tro inte att han hörde. så sen när jag kom dit och han började fråga mej lite saker blev han vädligt skeptsik när han insåg att jag inte jobbat där på riktigt. :P men men.. innan slutet var han ju nöjd och de var de viktigaste. så nu ska jag få jobba där under Bjurholmsdagarna. :)
Behöver verkligen lite extrapengar eftesom jag måste köpa en mobil

Blir ingen husvangstipp imorgon. kommer att fara till min moster istället eftersom de passade bäst för henne.
Sen på onsdagen blir de kanske inspelning av konsertlåtarna i Kristers Studio. As taggad vill jag lova!

Kommentarer
Postat av: elenah

va kul! :)

2009-06-23 @ 15:32:20
URL: http://cadere.blogg.se/
Postat av: elenah

sv: tack för frågan ^^ skickar en kommentar när svaren kommit upp :)

2009-06-23 @ 15:44:00
URL: http://cadere.blogg.se/
Postat av: julen

Men duu.. lappis då?? :)

2009-06-25 @ 16:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0