Gääääsp

Goooood morning
Idag gick jag upp tidigt än fast jag inte behövde.. trodde de va Kyrka på morronen men de skulle vara på kvällen, så jag gick upp tidigt alldeles i onödan :(

Igår var jag me Gile. Hon spelade i kyrkan igår.. Gile du är helt insane!! jag vill oxå vara så duktig på piano!!
Iaf efter de var vi ute och gick lite. Värdshuset hade invigning med gratis mat :D mums Jag och Gile frågade om jobb och de sa att de skulle höra av sig :D :D vi skulle troligen få jobba lite kvällar och helger, mest med att severa :D rå taggad faktiskt :)
På kvällen bakade vi rulltårta och såg på DieHard 4, sååååå bra!


I can be sorry for many things I´ve done but I wont be sorry for my existence

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0