Var är min kamerakabel?!

Hej
Hade velat lägga in lite från när vi var i stan men min kamerakabel är borta så de går inte..

Idag har jag jobbat konstant från 08.00 till 19.30 men mindre än en timmas lunch... Gissa om mina fötter värker!!
Först var jag på älvgården till kl 15.00. Börjar faktiskt gilla stället och nu ska jag snart sluta :/ känns trist för nu har man som kommit in i lite rutiner fattar hur saker och ting fungerar och lärt känna de äldre lite..
För hoppningsvis får jag jobba där nästa sommar :D ska kolla upp de.
Annars är de väl värdshuset som gäller i framtiden ett tag iaf.. Börjar bli ganska less de, men vad gör man inte för att få lite erfarenhet på papper? :P
Imorgon får jag lönen oxå och då blir jag rik :D:D:D:D::D:D:D
Fick ju min nya mobil igår, men var inte riktigt nöjd. Den ä snygg och så men har lite svårt att lyssna när jag trycker + att den inte har svenska språket vilket är lite drygt när man ska skriva sms..  Så vi får se om jag hittar nån annan mobil jag tycker bättre om..

Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0