1 kväll 2 biobesök

Hej alla glada :D hej alla andra oxå :P

Hoppas allt är bra me er.
Igår var en lite cool dag :P Först så jobbade jag 8 till 3 sen var de fort hem och tvätta håret och slänga på sej nå kläder och sen fara iväg med Carro till stan, först åt vi tacos sen for vi och såg The Proposal på bio :D
den va jätte söt, en sån film man blir glad av.


När vi sett den klart for carro hem och jag for till max där några kompisar var som jag skulle se nästa bio me ^^
Det var transformers 2
Gillar inte robot och ufo filmer egentligen men den här var ändå okej..


När vi kom till bjurholm for vi hem till en kompis och spelade gitarrhero, lr snarare jag satt och lyssnade och dom spelade :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0