Rädda mej, snälla!

depp.,.,.,.,.,.,.,
allt har typ gått dåligt idag..
Dansen va ba skit
Datakunskapen tråkig och jag gjorde en massa onödigt jobb
Pluggandet gick åt skogen
Gå på ett mysigt café hände ju inte heller, trots att vi planerat de, eftersom min syster ville springa runt hela stan och titta på kläder för att hon råkade ha pengar för tillfället.
Skulle träna på dansen men fick inte till de alls tillslut tittade min lärare in och förbarmade sig en stund.. ett plus, de enda typ..
Nu ikväll är det öppet hus. Någonting som jag oroat mig för hela kvällen. Kommer troligtvis att se ut som en blandning mellan en snigel och ett kylskåp bland alla andra..
Åhh.. jag vill bara sitta i ett hörn och gråta!

Plus att de inte går att ladda in bilder här x(


Kommentarer
Postat av: sara

ååå de e jätee less?

va hände? :(

2009-01-23 @ 10:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0