Godagens

jadu.. va ska man säga om dagen såhär långt?
Ganska slapp.. Första lektionen började kl 10.00 med ballet, men vi skulle skriva lite utvärderingar och önskemål och sen behövde vi bara stretcha, efter lunch var de matte, inte så kul men de fungerade..
Sista lektionen hade vi gympa med eget val för att han skulle ha omdömessamtal. Så de var ju oxå rätt slappt, förutom att jag lyckades göra illa nacken.. skulle testa en grej och landade på nacken.. :S inte så smart..
Ikväll är de min sångvecka på Pk annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra, är ganska trött så jag kanske bara far hem och sover efter mötet.. :P

Jaja vi ses 

Btw, förlåt att jag inte lagt ut bilder men jag har varit lite lat och inte fotat så mycket.. Jag ska blir bättre jag lovar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0