rubrik

YES!! min dator har virus :( så nu får jag sitta på mammas dator och här får jag inte lägga in några bilder än fast jag tog jätte fina vinterbilder igår, men dom kommer senare.
Jag är hemma idag med så att jag kanske för en gångs skull blir helt frisk. Har egentligen inte tid eftersom vi ska ha en massa prov strax:
spanska prov -  v. 7
matte prov - nästa v?
två inlämnings uppg. en till v 7 och en till v 8
sv prov jag tror de va v. 8
+ att vi ska göra en dans oxå
och så var de säkert nått mer oxå....

Så som sagt har jag egentligen inte alls tid att var sjuk.. Men bättre att gå på full fart när jag väl gör nått än att göra allt i slow motion..
jaja hej så länge.. tittar väl in lite senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0