Jag vill oxå

Min kära vän http://gilee.blogg.se/2009/february/life-goes-on.html gjorde en lite rolig undersökning så jag tänkte va som henne och göra den jag med :)

1.Car: Vem bryr sig, så länge den går snabbt och är snygg ä jag nöjd ;)
2.Actor:
3.actress:
4.animal:
Katter <3 de verkar väldigt lättsamma.. dom hårar dock väldigt mycket, hästar gillar jag faktiskt oxå :) 
5.Colour: blå och lila och brunt och..
6.Food: KYCKLING
7.Ma friends:  för många för att räknas upp ;) :P
8.Drinks: H2O ;)
9.Movies: The ultimate gift, utan tvekan!
10.song: Oj såååå många beror på vilket humör jag är på... men en väldigt bra låt är "More then anyone" med Gavin Degraw
11.sport: Dans!
12.freetime: vänner, kyrkan, spela musik
13.boyfriend: Han har jag inte hittat än. Han bor nog ganska långt bort :P
14.sport team: -
15.dreamcountry: USA eller kanske New Zeeland, annars duger fanktiskt Sverige :)
16.style: Min alldeles egna :} 
17.care about: Mina vänner, familjen och mig :P
18.computer game: Tetris xD


Kommentarer
Postat av: Josse

OHH hur bra är inte More the anyone ^^ <33

2009-02-16 @ 16:53:09
URL: http://breakaleg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0