Revolutioner

Hejsan :)
Idag har varit en lugn dag. På journalistiken var det en skön stämning, folk små pratade om idéer, nån hade en gitarr och andra satt och skrev. Jag kom igång med artikeln jag ska skriva vilket var väldigt skönt. Tror jag har fått en rätt bra ide så de e great :)
Nu har jag ett hål till klockan 14.10 så jag sitter i skolans väldigt fina bibliotek, ska försöka skriva lite historia (om jag inte somnar i denna underbara fåtölj) jämföra Amerikanska och franska revolutionen. Det går extreemt segt. Vet inte varför. Det brukar som rulla på när man väl kommer igång men den här gången vill det sig inte riktigt, jaja ska ge de ett försök nu iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0