:/

Hejsan :) tänkte bara lägga in ett litet tråkigt inlägg. Ligger hemma och är dunderförkyld och har lite feber.
Vaknade kl 3 inatt och var vaken i 2 timmar, under dessa två timmar fick jag nått "feberryck" och började städa hela rummet :P
Idag kommer jag typ bara ligga här och titta på scrubs eller nån annan serie och tycka synd om mej själv. Borde plugga men jag pluggade ganska mycket igår så jag ger mej själv ledigt från det idag. :D

Här kommer några bilder jag tagit =) Gile is the supermodell

   

And some corny pics of me

   

Kommentarer
Postat av: Anonym

tetris äger ju :)

mendu, va fin du vart i håret!

2009-04-21 @ 14:42:44
URL: http://furbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0