Circles..

Allt går i cirklar, alldelse för små cirklar,
Jag är less på dom, jag vill kommar ur alla cirklar, jag vill komma framåt inte runt..

Förlåt för att jag har varit som jag varit och är som jag är,
förlåt för de saker jag sagt som jag inte borde och för de gånger jag svikit, 
men jag är sååå less. I neeeeed change
P
lease try to understand..

Varför kan ni inte bara lyssna på vad jag säger och iaf låssas att ni faktiskt bryr er,
jag vet, jag är negativ och tråkig och är typ deprimerad eller nått och jag borde bara ta mej ur de.
Jag borde kanske göra som du brukar, bara låtsas att allt är bra och skämta, skratta och le.
Men how about trying to actually help me!!

och nu kommer du oxå, take me away!

Japp allt går i cirklar...


Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilsson

Det är inte så himla lätt att ta sig ut ur depression det finns klart en väg ut ur det! På denna sidan kan du läsa om min vän Charlotte som tog sig ut ur det med Guds hjälp :)



http://goteborgskyrkan.se/myStory.php

2009-05-02 @ 15:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0