Vänta på bussen igen...

Missade bussen så nu måste jag vänta i en och en halv timma yeay
Tur att jag har dej amanda :)

Hann inte skriva nått igår så jag skriver om måndagen här:
Hade sovmorgon så jag fick sova ända till halv 8 =) love it, sen var de teater på morgonen och sen lunch. Sen hade vi lite dryga lektioner, hahah redovisningen av öarna på sh xP höll på att skratta ihjäl mej. våran ö var helt klart bäst. På vår ö så var allting bra tills man blev gamal då skickades man till gammelön.. mer säger jag inte.. :P
Sen åkte jag buss, kom jag hem och slängde i mej mat för att sen fara till kyrkan på bönen och dansträning, men de visade sej att dom hade bytt lås sen inbrottet, så  vi kunde inte komma in. Då for jag och Erika på en promenix istället, vi tog me oss triss oxå =)  När vi va ute träffade vi på Josef och Muhammed, så vi for och lämna hunden sen cyklade vi runt lite grand :) skit skoj "mackamackametomater"  xP
Nu ska jag äta mackor me Amanda, Julia och Jossan

hejsvejs :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0