Idol

Hej =)
Nu har jag hål till kl 14.00 då ska jag ha nån dansworkshop. De blir intressant.
haha på moderna idag, vi skulle springa bakåt och som att jag inte var nog bortgjord redan, eftersom jag aldrig kan lära mej danserna, så faller jag pladask! oj va jag skämdes! ville bara springa där ifrån. tack och lov var de andra som ramalde oxå sen så då kändes de bättre.
Har eggat idol nu :D  kalla mej nörd men jag tycker de ä skit kul.
Men jag hatar att Nils och johan gick vidare. Jag tycker de va jätte dåliga, iaf inte bättre än vissa som inte fick gå vidare.
Men, men.. finns ju andra som var skitbra som gick vidare :)
   Anna - galet bra röst och lite unik oxå
   Alexander - Härlig röst och härlig person
   Loulou - wow
   Yazmina - Jätte fin röst och härlig utstrålning
   Said - rösten är väl inte så jätte speciell men han har en härlig stil ;P
Borde plugga.... men som vanligt orkar jag inte. Men jag kan faktiskt spanskan ganska bra. nu ska jag inte nörda här mer.
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0