Heldag i umeå

Igår for jag och Gile till stan, vi var där från kl 10 på morron till kvart i 10 på kvällen.. lite trött nu kanske.
Men jag har iaf köpt  streetskor, vanliga skor och teknik skor till baletten.
    När vi köpt de gick vi typ bara runt på stan till kl 18.15 då vi skulle på dansuppvisning.
Men de var faktiskt rätt kul att gå runt där. De va ett gäng som breakade mitt i stan. Dom va jätte duktiga, blev jätte pepp på att lära mej lite olika freezer! Fast jag har inte kunnat göra så mycket, vet inte va de är för fel, men mina muskler bara darrar om jag gör något som är minsta lilla ansträngade, kunde knappt lyfta ett vattengals när jag skulle äta frukost... får väl se om de blir bättre, trängingsverk är de iaf inte, för tro mej de vet jag vad de är :P 
  Jaja, iaf så for vi alltså till en dansföreställning på norrlandsopernan. Dom var jätteduktiga, början var lite seg men sen vart de jätte bra efter pausen. En av mina lärare var med och dansade så de va jätte roligt att se.
Idag har jag tagit lite höstbilder, men hinner inte lägga in dem nu så de blir väl sent ikväll lr imorron, för ikväll blir de pk :) ska sjunga i lovsångsteamet. Saknar att sjunga me Jenny! :(   
Och på tal om henne så har jag snackat me henne ganska nyligen, skolan verkar helt underbar! Hoppas bara att hon snart kan får lovsångsinriktningen oxå. Längtar till hon kommer och hälsar på.  :)

Nu ska jag gå och göra mej iordning för ikväll, byebye <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0