Goo morgon............. snark

ÅÅÅHH ja är så dödligt trött!
Var uppe rätt sent igår tills jag insåg att jag inte skulle få sovmorgon idag för att de va nått vi skulle göra på skolan på morgonen.. Vet dock inte vad :P men de skulle va kl 9 så för att hålla mej någorlunda vaken sitter jag vid dator :D (dålig ursäkt ja vet...)
   Igår for farmor och farfar hem. tråkigt, men oxå rätt skönt att kunna slappna av.. blir lite stelt när dom är där... Men jag är glad att dom kom så att man fick träffa dom lite grand, var ett tag sedan eftersom de bor i skåne.
   Idag ska vi ha balett, matte och sen ska vi ut och grilla korv på idrotten. Snacka om korvgrillar klassen :P men de blir nog kul.
På fredag ska ja på dansföreställning :D:D:D de blir spännande

In love with a girl  - Gavin DeGraw <3 Blir så glad av den låten :D





Kommentarer
Postat av: Frida

aw! älskar låten med Gavin DeGraw så superbra verkligen :)

2008-09-25 @ 13:20:22
URL: http://frida7.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0