Gloser...

Sitter och försöker trycka in lite engelska gloser i skallen men de går rätt segt så jag tar en liten paus.. :P
Nu har Desta kommit, de va riktigt bra igår hoppas att de är de idag oxå :) Igår vart jag firad på pk oxå, fast de är ett tag kvar tills jag fyller år, mer exakt 11 dagar, men de va ju snällt ändå, fick en bok i present =)

Ja har tänt massa ljus i mitt rum, tänkte att de kanske gick att lära sig bättre i en mysig miljö.. men jag vet inte om de hjälpte så mycket.. får typ bara huvudverk av kanledoften :P
 Hittade en underbar låt iaf http://www.youtube.com/watch?v=FdSca9yYwKw&feature=related.
De är jätte fin text oxå =)
Leona Lewis är verkligen grym på att sjunga!

Who can you really trust
Who do you really know
Is there anybody out there
Who can make you feel less alone
Sometimes you just can't make it on your own

If you need a place where you can run
If you need a shoulder to cry on
I'll always be your friend

When you need some shelter from the rain
When you need a healer for your pain
I will be there time and time again
When you need someone to love you
Here I am, hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0