Balett

Jahapp då har jag haft min första balett lektion och nej de är inte som de låter [ba lett].. ojojoj kännde mej som en elefant..

Fy va jobbigt allt blev.. så mycke på en gång. Gud hjälp mej och håll mej uppe, tack för att du iaf är med mej och alltíd tror på mej. Jag älskar dej och skulle aldrig orka utan dej.

Sitter och pratar med Emanuel

Nina säger:
om en person håller på att döda två stycken och du kan skjuta han. vad skulle de räknas som mord om jag bara lät han döda dom. för isf så dödar jag nån hur jag än gör..

Gracie style säger:

rent logiskt så räddar du två oskylldiga liv, eller en person

Gracie style säger:

han satte sig själv i den situationen

Gracie style säger:

därför är det inte heller straffbart att skjuta honom

Gracie style säger:

för du skyddar en eller flera oskylldiga människor

Nina säger:

okej... de låter ju rätt. men ändå jobbigt att man tar liv hur man än gör...

Gracie style säger:

om nån går in och börjar skrika på HM i stan med en pistol och verkar helt galen typ, sen kom nån och stack en kniv i nacken på honom

Gracie style säger:

är det rätt eller fel då?

Nina säger:

egentligen fel, för man kan inte veta om han me pistolen bara skojade lr faktiskt skulle döda nån. Han me p kan ju bara ha gjort ett fult spel, va tycker du? osv... :P
Ganska intressant





me Like :}






Lite oseriös balett



Mina helt normala klasskompisar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0