En onsdag

Hej Hej

Sjukt varmt de har varit nu! Har fått dåligt samvete av att sitta vid datorn så jag har inte hunnit skriva nått här :P (dålig ursäkt ja vet, men nått måste jag ju säga :P)
   Happ va har hänt sen sist? Vi va i stugan en gång till den här gången alla förutom Mirre som ville va hemma. Snacka om att de var varmt i vattnet! vart till och med lite vattenkrig! :D Hade jätte kul.
Var i Lindgrens sommarstuga oxå :) Badade och grillade, hade lite undervisning och spela spel och allt va vi nu gjorde.. :P Hade kul iaf =)
Har hunnit att vara vid Havet oxå :D me like!!  Fast jag brände mej jätte mycke... :P va jätte härligt i vattnet iaf.
Igår va vi ute i lillarmsjön Ja, jenny, Mirjam, zeri och hannes.. killarna var uppe och byggde sandslott och vi tjejer badade :D måste ju bada igen allt man missat under sommaren. Ikväll vet jag inte va de blir.. får se va som händer... Har ju blivit förkyld så jag kan inte bada nå mer nu :( måste spara mej inför lägret!! peppa peppa :D:D:D
Imorron fyller carro år så då ska ja dit och gratta henne.

-----------------------------------------------------------------------------

Lindgrens Stuga:
 Grilla korv :D :P

 Tess, Emanuel och Alex

  Jonte, Mirre, Johannes, Alex, Danne och Robin


Havet:
 Willjam vid Havet <3


Dannes stuga:
 Benjamin och Wille

Pappa i vattnet första gången denna sommar

Nu ska jag käka :} vi ses väl om nån vecka lr 2 :P


Önskar att du förstod.. vill bara de bästa. Varför ska de va så svårt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0