En söndag

happ då har man skaffat sej en blogg.. Får väl se hur länge man kan hålla de uppe.. brukar inte va så bra på att skriva men ja ska göra ett försök. :)

Idag har de bara varit en soft dag. Städat och bakat lite, gick ut på en promenix och tog lite bilder me crille och sen har jag väl ba suttit här..
Ikväll blir de pk. Min sångvecka igen.. :)

Ví har nyss köpt en husvagn så nu är nästan hela familjen ute och inviger den så ja och mirre ä ensam hemma :D
så igårkväll kom zeri, danni och kelvin hit. vi kollade på lite film, snackade, lyssnade på musik och hade ba trevligt
   Innan de var jag hos min moster. Hade jätte kul! Vi red, spelade kort käka jordgubbstårta, slappa och va i stan. Köpte en skit härlig kofta på Ginatricot :)

Här kommer lite bilder  från den gångna veckan..
  en av alla gånger vi låg i soffan och slappade

 shoppa :D :P

 Jag och jenny på lappis :P happy Xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0