En liten utflykt

Här blev de ju inte så mycket skrivet... ska skriva några rader nu iaf.
   Har varit vid en stuga som vi fått låna igår och idag. hade jätte mysigt, jätte fint där. Tog dock med oss husvagnen vilket höll på att göra att de gick riktigt illa för oss.
Johanna skulle lämna något i husvagnen och när hon gick där ifrån lyckas hon stänga dörren när den så att den går i baklås. Inne i husvagen ligger nyckarna till husvagen och bilen och i bilen skulle de finnas extra nycklar till husvagen. I husvagen låg även min telefon vilket gjorde att jag inte kunde ringa till pappa och be honom hjälpa oss. Vi försökte låsa upp dörren med alla möjliga grejor men ingenting fungerade. När allt kändes ytterst hopplöst kom benjamin på att vi hade lämnat takluckan öppen. Smidig som han är tar han sig upp på taket och lyckas få upp den nån cm till. Nu var de bara ett problem.. ingen i våran familj är gjord av gummi lr nått och att klämma sej igenom en springa på en dm va inte så troligt att vi skulle lyckas med. Tillslut kommer filip me en pinne och säger att vi kan peta in den. och me mammas vägledning och me mej uppe på taket för att styra pinnen lyckas vi faktisk låsa upp dörren innifrån. Helt galet..
Här är de stolta hjältarna :P 

och här lite andra bilder från dagen:


 Mina galna syskon badar, de va sent och kallt.. Fattar inte hur dom kunde komma upp levande..

 Mys framför brasan

 Mamma, Filip, jag och Johanna =)

 lite skratt i husvagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0