Nej nu

Nu får vi ju ta och styra upp dehära.
de senaste dagarna har jag varit rätt mycket me kompisar bla. Sara, emanuel, Rebecka och så har ju Jenny kommit hem nu också och Daniel :) Galet kul att få träffa er igen :) 
Haft riktigt kul faktiskt me snö krig, djupa samtal och sång & musik. 
Men vi kan ju börja med att snabbt gå igenom lite vad jag gjort: 

 Jag åkte på att va barnvakt när mamma och pappa for på Julbord men de va rätt kul de kom några hem till oss, så vi bakade lite sockerkaka och hade riktigt trevligt, sen for vi ut och hade snöbollskrig och ba va ute, när vi var less på de gick vi hem till oss igen och åt varmamackor med varmchocklad. Mums :) Blev stylad av Sara och Zeri på köpet oxå =)
  

 Julfest fett nice faktiskt, musikeleverna spelade Canon och det gick skit bra, fick mest applåder till och med :D jag spelade gitarr som jag nyligt börjat med =) Ida var också här den helgen kul att träffa dej igen =) Hade jätte kul måste göras!
 

Har inte lagt in bilderna från helgen än men de kommer förhoppnings vis i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0