Pickaboo

Heej :) här händer de lite allt möjligt. Känner verkligen att jag börjar komma in i livet här och börjar få riktigt goa härliga vänner. På bilden här ovan är Mathilda och hennes bror David. Två underbara och fullständigt galna människor :D Så glad över att få lära känna dom :) På bilden är vi i Skövde och bowlar :)

Har tyvärr blivit jätte dålig på att fota.. Inte lika kul när inte sara eller gile e här ju :'(

Trots att jag verkligen börjar komma in i livet här och trivs riktigt bra så saknar jag ändå en massa saker från hemma. Typ som macka och kaka med Sara på Subway och att gå på PK var och varannan dag :P

Men de e sånt man får ta.

Vill bara säga att jag lever och mår bra :) Om nån nu fortfarande läser min blogg ens.



Kommentarer
Postat av: elenah

jag läser den

2010-11-30 @ 23:26:54
URL: http://cadere.blogg.se/
Postat av: s

saknar dig med, kan inte äta kakor utan dig i sunway :(

2010-12-02 @ 19:18:15
URL: http://thepinklady.blogg.se/
Postat av: Ida

Keep writing!

2010-12-04 @ 00:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0