Göteborg

Göteborg var riktigt härligt :D Gillar göteborg faktiskt, spännande att ta sig runt till olika ställen, men kul.
Måste säga att jag är riktigt stolt över att vi inte virrade bort oss totalt. Faktiskt gjorde vi inte det en enda gång tror jag. Fast fredagkvällen var ganska kritisk.. Försöka hitta rätt spårvagn och plötsligt så skulle dom inte gå. Skynda skynda och hitta en buss. Nej vi fattade inte nått av dom. Så vi går desperat fram till en taxi, "snälla snälla hur mycket kostar det att åka till Scandinavium?" "Ingen trafik kan ta sig fram, ni får gå" Panik klockan var mycket och vi hade ingen aning om vägen. Så efter att ha jagar runt på station och allt runtomkring så fick vi iaf gå. Jag hade högklackat...
Men efter att ha frågat ett X antal gånger kom vi äntligen fram. haha trodde vi skulle missa hela grejen lr nått.
*
*
Har riktigt härliga minnen :D Idol var jätte kul att vara på. Känns som en sån grej man ska ha gjort. Iaf om man som jag faktiskt gillar det. Stackars olle åkte ut. Men han hade faktiskt de tråkigaste framträdandena så.. de kunde inte hjälpas. Minnah var jätte duktig och hon har en fantastisk sångröst och att Jay var stjärnan var det svårt att missa. Vilka vrål de blev när han nämndes.
Jag har inte lagt in bilder än, mirjam har massor av bilder på hennes blogg. Jag ska lägga ut bilder.. har bara varit lite för lat och haft lite för mycket läxa.
Vi hörs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0